Media Meadows werd in 2003 opgericht door Jacob Groen (1955). Een logische ontwikkeling in een ambitieuze carrière. In 1980 stapte hij na drie jaar vakbladjournalistiek over naar Admedia (nu Sanoma) en in 1985 zette hij voet in de reclamewereld. Bij Reclamebureau Van Opzeeland in Amsterdam verzorgde hij alle mediazaken voor grote en kleine klanten. Zo leerde hij alle ins en outs kennen van zowel de media als marketingcommunicatie voor retail, b-to-c, b-to-b en arbeidsmarkt.

Media-oplossingen voor adverteerders

In 1995 ging Jacob als mediadirecteur aan de slag bij FLEM in Gouda en kwam later via HCM bij Zenith Media terecht. In 2003 had hij meer dan voldoende kennis, ervaring en netwerken binnen de media opgebouwd om met een gerust hart voor zichzelf te beginnen. In de overtuiging de belangen van adverteerders efficiënter en effectiever te kunnen behartigen startte hij een eigen, flexibel en daadkrachtig media-adviesbureau: Media Meadows.

Wegwijs in medialand

Media Meadows helpt adverteerders de weg te vinden in het vruchtbare weidse medialandschap vol mogelijkheden en schitterende perspectieven en even zoveel kansen. Met liefde en aandacht voor alles wat er kan groeien en bloeien. Dat is ook een van de redenen waarom Media Meadows belangenverenigingen als (Weide)vogelbescherming Nederland en Landschap Noord-Holland van harte ondersteunt.

Pluspunt voor uw mediabusiness en marketingscommunicatie

Het 10-jarig bestaan van Media Meadows werd in 2003 gevierd met de oprichting van een tweede bureau: Media Sheadows mediabusiness+. In dit bureau zijn verschillende specifieke disciplines binnen de mediabusiness ondergebracht. ‘Echt een pluspunt voor uw marketingcommunicatie.’ Klik hier voor meer informatie.